آیا می خواهید با یک گونه مهاجم در جنوب غربی انتاریو مبارزه کنید؟ بودجه برای آن وجود دارد.

وقتی صحبت از معرفی گونه های مهاجم به میان می آید، انتاریو یکی از استان های پرخطر در کانادا است. طبق گفته مرکز گونه‌های مهاجم، که کمک‌های بلاعوض را برای کمک به جلوگیری و کنترل گسترش آنها فراهم می‌کند.

گونه های مهاجم گیاهان، حشرات، حیوانات و عوامل بیماری زا هستند که به دلیل کمبود شکارچیان طبیعی به یک منطقه آورده می شوند و به محیط زیست آسیب می رسانند. اثرات می تواند فراتر از محیط زیست باشد و بر اقتصاد و جامعه تأثیر بگذارد.

کالین کاسین، مدیر توسعه سیاست و برنامه در مرکز گونه‌های مهاجم، یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در Sault Ste، می‌گوید: کرم خاکستر زمرد نمونه‌ای کامل از آن است. ماری

“این تا حد زیادی پرهزینه ترین گونه مهاجم انتاریو است؛ قطع کردن و جایگزینی همه آن درختان زبان گنجشکی که شهرداری های ما در هنگام ورود خاکستر زمرد از طریق آنها بسیار گران هستند.”

بر اساس گزارش مرکز گونه های مهاجم، در واقع، گونه های مهاجم بیش از 3.6 میلیارد دلار تأثیر اقتصادی بر جنگل ها، آبراه ها، زمین های کشاورزی، زیرساخت ها، گردشگری و تفریحات انتاریو دارند.

گوش کن | کالین کاسین با آلیسون دورو میزبان Afternoon Drive درباره گونه های مهاجم و کمک های مالی موجود برای مبارزه با آنها صحبت می کند:

بعد از ظهر رانندگی کنید11:28برنامه کمک مالی با هدف کمک به کنترل گونه های مهاجم

فراگمیت، گراز خاکستر، صدف گورخری. همه آنها گونه های مهاجم هستند. و تلاش برای خلاص شدن از شر آنها معمولا در سطح محلی اتفاق می افتد. مرکز گونه‌های مهاجم کمک‌های مالی را برای راه‌های اختراعی برای کنترل این جمعیت‌ها ارائه می‌کند. میزبان آلیسون دورو برای کسب اطلاعات بیشتر با مدیر سیاستگذاری کالین کاسین صحبت می کند.

کاسین گفت: “آنهایی که من واقعا روی آنها تمرکز می کنم، موج بعدی گونه هایی هستند که در حال ظهور هستند.” ما گونه‌هایی مانند پژمردگی بلوط داریم که یک آفت جنگلی است که فقط درختان بلوط را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این آفت در 500 متری سواحل انتاریو، در جزیره بل، در وسط رودخانه بین ویندزور و دیترویت قرار دارد.»

کاسین گفت که آنها همچنین در تابستان امسال پرواز فانوس خالدار را که سال گذشته در بوفالو، نیویورک پیدا شد، تماشا خواهند کرد.

“حشره ای زیبا که به میوه های هسته دار، رازک، انگور، و اساساً همه چیزهایی را که می شناسیم و دوست داریم، به ویژه در جنوب غربی انتاریو، تحت تاثیر قرار می دهد. یک آفت بسیار مهم محصول که در حال افزایش است.”

تماشا | یک لمپر دریایی تهاجمی که از کمیسیون شیلات دریاچه های بزرگ به نمایش گذاشته شده است:

یک لامپر دریایی مهاجم به نمایش گذاشته شده است

مخزن لامپری دریایی کمیسیون شیلات دریاچه های بزرگ در کنفرانس مرکز ساحلی دریاچه هورون در Oakwood Inn، Grand Bend

برای کمک به مقابله با گونه‌های مهاجم، این مرکز کمک‌هایی را برای نقشه‌برداری، نظارت و کنترل فعالیت‌های گونه‌های مهاجم از طریق صندوق اقدام گونه‌های مهاجم خود ارائه می‌کند.

کمک های مالی برای دولت های شهری و محلی، موسسات دانشگاهی، جوامع بومی، مقامات حفاظت و غیرانتفاعی با تخصیص بودجه از 2000 تا 50000 دلار در دسترس خواهد بود. درخواست ها تا 7 ژوئن پذیرفته می شود.

یک تیم در مقابل درختان ژست می گیرد.
تیمی با انجمن تریل میتلند که گیاهان مهاجم خولان را از بین می برد. (ارسال شده توسط Maitland Trail Association)

این مرکز پروژه‌هایی را در نظر خواهد گرفت که از ورود و بقای گونه‌های مهاجم جدید به انتاریو جلوگیری می‌کند، پروژه‌هایی با هدف کند کردن یا معکوس کردن گسترش مهاجمان موجود، و پروژه‌هایی که آسیب‌های ناشی از گونه‌های مهاجم موجود را کاهش می‌دهند.

مرکز گونه های مهاجم نیز جلسات اطلاعات مجازی را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه و دریافت نکاتی برای ارسال ارائه می دهد.

بودجه برای کمک های مالی با حمایت وزارت منابع طبیعی و جنگلداری انتاریو است. این وزارتخانه اخیراً 750000 دلار بودجه به مرکز گونه های مهاجم برای کمک به توقف گسترش گیاهان مهاجم متعهد شده است.