آسایشگاه کنزینگتون برای درمان بیماران مزمن بیشتر گسترش می یابد

Kensington Health از افتتاح آسایشگاه بزرگ خود در روز سه‌شنبه، با افزودن 9 تخت جدید برای کمک به افزایش کیفیت زندگی برای افرادی که با بیماری‌های محدودکننده زندگی زندگی می‌کنند، خبر داد.

طبق گفته کنزینگتون هلث، آسایشگاه کنزینگتون اکنون در مجموع 19 تخت خواهد داشت و به گفته Kensington Health، آن را به بزرگترین اقامتگاه آسایشگاه تک سایت در مرکز شهر تورنتو و “یکی از بزرگترین در کشور” تبدیل می کند.

نخست وزیر داگ فورد روز سه شنبه در یک کنفرانس خبری گفت: “این نه نفر، نه خانواده هستند که شما زندگی آنها را تغییر می دهید و از آنها در سخت ترین زمان ها حمایت می کنید.”

وی افزود: «این گسترش به رفع نیازهای روزافزون این جامعه در سال‌های آینده کمک می‌کند و آسایش و کرامت بیشتری را در پایان عمر برای افراد فراهم می‌کند.»

کورین راش دروتز، مدیر عامل بنیاد سلامت کنزینگتون، گفت که 60 درصد از عملیات این سایت توسط حامیان و اهداکنندگان جامعه تامین می شود و این آسایشگاه در ابتدا 20 درصد از بودجه توسعه خود را از استان دریافت کرد.

راش-دروتز با کمک مالی هم از استان و هم از جامعه، گفت که آسایشگاه قادر است در مجموع 9.1 میلیون دلار برای پروژه توسعه جمع آوری کند.

او گفت که همه گیری کووید-19 “این پروژه را آسان نکرد”، اگرچه نشان داد که مراقبت مبتنی بر جامعه برای ساکنان و خانواده ها بهتر است.

راش دروتز در کنفرانس خبری گفت: “و دیگران نیز این را درک کردند، بنابراین ما کمک های اولیه و بسیار قابل توجهی داشتیم.”

Kensington Health گفت که این گسترش علاوه بر پذیرش افراد و مراقبان بیشتر، از جامعه با برنامه‌های مراقبت تسکینی بیشتر همراه با حمایت‌های بالینی، معنوی، اجتماعی و عاطفی حمایت می‌کند.

دکتر نادین پرساود، مدیر اجرایی بیمارستان، در بیانیه‌ای خبری گفت: «هدف ما این است که از لحظات معنادارتر برای کسانی که آسیب‌پذیرترین هستند، از افراد بی‌خانمان، BIPOC، کم‌درآمد گرفته تا جمعیت‌های بدون بیمه و پناهندگان، حمایت کنیم.