فرد ون ولت قرارداد 4 ساله 85 میلیون دلاری آمریکا را با رپتورز منعقد کرد

فرد ون ولت ، یکی از محبوب ترین بازیکنان امسال در آژانس آزاد ، همچنان یک تورنتو رپتور است.

یک منبع نزدیک به تیم گزارش روز شنبه راپتورز تایید کرد که بازیکن 26 ساله با یک بازیکن 4 ساله و 85 میلیون دلاری مجدداً با بازیکن 26 ساله قرارداد امضا کرده و یکی از بهترین محوطه های لیگ را دست نخورده نگه داشته است.

“Mr. Bet On Yourself” در سال 2016 دست نخورد و به همین دلیل با تورنتو برای لیگ تابستان قرارداد بست. او از رپتورز 905 وابسته به لیگ G تورنتو به عنوان یک ستاره مهم در مسابقات هیجان انگیز قهرمانی 2019 تورنتو تبدیل شد.

تصویری از VanVleet که در بازی 4 نهایی تورنتو در گلدن استیت روی زمین افتاده است ، دندان جلوی او خرد شده و خون روی گونه اش جاری است ، یکی از به یادماندنی ترین کارهای هیجان انگیز خواهد بود.

فصل گذشته ، او در کنار کایل لوری شروع به کار کرد و به طور متوسط ​​17.6 امتیاز و 6.6 پاس گل داد در حالی که 39 درصد از سه شوت را در تقریبا هفت تلاش یک بازی شوت زد.

کار برتر خارج از فصل کامل است

او یک اسب کار در دفاع است و NBA را در انحراف هدایت می کند. او در سرقت چهارم شد.

VanVleet هواداران رپتورز را دچار عرق کرده بود که اخیراً در پادکست JJ Redick گفت: “من هرگز این حرف را علنی نگفته ام ، اما از این موضوع خجالتی ندارم ، سعی می کنم به مردی حقوق بگیرم. من یک قهرمانی را بردم ، اکنون وقت آن است که پول نقد کنم. من فقط می خواهم احساس کنم که ارزش من در طرف مقابل متقابل است. “

رپتورز بارها گفته بود که ایمن سازی VanVleet بزرگترین وظیفه خارج از فصل آنها است و آنها بی سر و صدا اطمینان داشتند که موفق خواهند شد.

تورنتو فصل خود را آغاز می کند ، که به دلیل محدودیت های مرزی COVID-19 در 22 دسامبر ، در جنوب مرز شروع به بازی در تامپا ، فلوریدا می کند.

اردوهای آموزشی از اول دسامبر افتتاح می شود

تماشا کنید | آیا این دوران طلایی بسکتبال کانادا است؟

جوون چوپان با برخی از بزرگترین اسامی بسکتبال کانادا درباره چگونگی تغییر فرهنگ این ورزش طی دو دهه گذشته و اگر این تنها آغاز رشد ستاره های NBA باشد ، صحبت می کند. 7:18

در سایر حرکت های بازیکن آزاد شنبه:

  • شخصی که از این اقدام آگاه بود ، به آسوشیتدپرس گفت ، آتلانتا هاوکس با یک قرارداد دو ساله به ارزش 10 میلیون دلار نگهبان کریس دان را اضافه کرد. این حرکت پس از آن صورت گرفت که آتلانتا روز جمعه نیز با یک قرارداد سه ساله ، دانیلو گالیناری را به خدمت گرفت.
  • چارلز بریسکو ، نماینده گفت ، میامی با یک محافظ دفاعی آری بردلی ، که فصل گذشته را در لس آنجلس لیکرز سپری کرد ، با یک قرارداد دو ساله با قیمت 5.9 میلیون دلار موافقت کرد. بردلی در کارنامه خود به طور متوسط ​​11.8 امتیاز کسب کرده است. سال دوم این معامله در گزینه Heat است.

  • مهاجم جائه کراودر ، بخش عمده ای از میامی که فصل گذشته به فینال NBA رفت ، با توجه به گفته شخصی که با این مذاکرات آشنا است ، برای یک قرارداد سه ساله توافق کرد که ارزش آن نزدیک به 30 میلیون دلار باشد تا به فونیکس سانز بپیوندد. کراودر فصل گذشته برای تیم Heat به عنوان یک بازیکن اصلی شناخته شد و به طور متوسط ​​12.0 امتیاز در مرحله پلی آف میامی داشت.