دوستان کسی عکس از تراتل پیکاپ نداره ؟

چراغ جلو فابریک پراید 132-111 با موتور جمعساز شماره کالا:962295 … ایسام چراغ جلو فابریک پراید 132-111 با موتور جمعساز قیمت هر عدد است – فابریک بهترین چراغ ایران(جمعساز)-مابقی هزینه پست عودت داده میشود شماره کالا:962295. بعد از آن نوبت سیم پیچ 3 و سپس نوبت سیم پیچ شماره 4 است . فروش شیشه بالابر ، کابل و سیم و متعلقات درب ، قیمت شیشه بالابر ، کابل و سیم و متعلقات درب ، فروش … ای سی یو 7/4/4، سیم کشی نو فابریک ای سی یو ، رینگ حرفه ای و سبک لنزو اصل ، لاستیک نیتو 205 تردویر 100 کاملا نو تاریخ 2019 که فقط 3 بار استفاده شده. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و تیپ ۳ با موتور ۱۴۰۰ سی سی در ابتدای ورود ۲۰۶ به بازار ایران ۲۰۶ از زیبا ترین خودرو های تولید انبوه در داخل بود و بیشترین پاسخ را به متقاضیان خوش سلیقه با بودجه ی متوسط داد . و – روی دسته کروز کنترل پژو ۲۰۶ غرب استیل (اﻓﺰاﻳﺶ و ﻛﺎﻫﺶ ﺳﺮﻋﺖ ﺗﻨﻈﻴﻢ ﺷﺪه) : در ﺻﻮرﺗﻴﻜﻪ ﺗﻤﺎﻳﻞ ﺑﻪ اﻓﺰاﻳﺶ ﻳﺎ ﻛﺎﻫﺶ ﺳﺮﻋﺖ ﺗﻨﻈﻴﻢ ﺷﺪه ﺧﻮدرو ﺧﻮد داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ ﻛﺮوز ﻛﻨﺘﺮل اﻳﻦ اﻣﻜﺎن را ﻣﻰدﻫﺪ ﺗﺎ ﺑﺪون ﻧﻴﺎز ﺑﻪ ﻓﺸﺮدن ﭘﺪال ﮔﺎز و ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺎ ﻓﺸﺮدن دﻛﻤﻪ ﻫﺎی دﺳﺘﻰ ــ ﻛﻪ در ﻛﻨﺎر اﻫﺮم راﻫﻨﻤﺎ ﻧﺼﺐ ﻣﻰﺷﻮﻧﺪ ﺳﺮﻋﺖ ﺗﻨﻈﻴﻢ ﺷﺪه ﺧﻮدرو ﺧﻮد را اﻓﺰاﻳﺶ ﻳﺎ ﻛﺎﻫﺶ دﻫﺪ.

در صورت در نظر گرقتن لیمیت های این خودرو ، ۲۰۶ خودروئی کاملا ً قابل قبول است مزایای پژو 206 تیپ 5 تيپ 5 موتور 1600 16 سوپاپ 110 اسب قدرت 0-100 زير 10 ثانيه. و دیگر اینکه در تیپ پنج سه پیچ باید باز شود، یعنی بلوک موتور رزوه شده اما در تیپ دو پیچ ها ثابت هستند و باید مهره ها باز شوند و از این رو بیرون آوردن دسته موتور مشکل تر است. در خودروهای سمند EF7 این حسگر معمولا در پشت دریچه اصلی گاز و نزدیک استپر بسته میشود اما در برخی از خودروها در قسمت جلویی موتور ماشین قابل رویت است. استپر موتور زیمنس المان پژو-پراید-پیکان قطعه اصلی کیفیت بالا دارای … برای این كار بعد از بستن استپر موتور به مدت حدود 10 دقیقه كانكتور كامپیوتر را جدا كنید و بعد از 10 دقیقه آنرا وصل كنید تا حافظه آن ریست شود. وقتی در گیربکس تعمیراتی انجام میشه معمولا باید زاویه دریچه گاز را ریست کرد مگه اندره ریست نکرد ؟

پیشرانه BP بسته به سال ساخت مدلهای متنوعی دارد که توسط مالکان مجددا تقویت میشوند تا حتی بتوان قدرت 160 اسب بخار را روی پراید نیز تجربه کرد. این مسئله بازگو کننده این است که سیستم احیای ترمز و پیشرانه بنزینی ۳ سیلندر زودتر از موعود آنها را شارژ خواهد کرد. صاحب تعمیر گاه هم قبول کرد که اگر اشکال از دینام باشد هزینه دینام را تقبل کند البته دینام خود ماشین را بگیرد. پس اگر 206 مدل 81 دیدید که ظاهر تیپ 3 بود ولی ترمز ABS نداشت , تراتل 206 تعجب نکنید.تیپ 3 حالا نوبت تیپ 3 می رسد که مدل لوکس با موتور کوچک است که تمامی خواص تیپ 5 را دارد به جز این که ترمز چرخ های عقب آن دیسکی نیست و موتور آن هم همان 4/1 لیتری 75 اسبی با حداکثر سرعت 177 کیلومتر در ساعت است. حتی سیتروئن زانتیا که به حق در بخش دیگری از بازار گل سرسبد است (و اصولا قابل مقایسه با 206 نیست) در مقابل این ماشین هم در چابکی هم در فن آوری بکار گرفته کم می آورد (زانتیا در سال 1994 عرضه شد)تیپ 6آخرین سری از 206 های ایران تیپ 6 است که در ابتدا با همان گیربکس اتوماتیک AL4 ولی با امکانات کامل چون تیپ 5 به تعداد نسبتا کمی تولید شد و پس از آن گیربکس مذکور جای خود را به یک مدل تیپ ترونیک داد (که توسط پورشه به دنیا معرفی شد و توسط بی ام و و لوتوس یه نمونه های سیکوئنشال توسعه یافت) اینکه این گیربکس قابلیت تعویض دنده توسط راننده را در یک خودروی اتوماتیک به ارمغان می آورد و انتخاب با شماست که دنده را خودتان عوض کنید یا تعویض دنده را به ماشین بسپارید.

کلاف اتاق با طراحی بسیار مناسب یک پارچگی و مقاومت خوبی را به این خودرو در مقابل پیچش اتاق ارائه کرده و این موضوع سهم بسیار زیادی در پایداری این خودرو دارد و در طراحی ساسپنشن ، به طراح اجازه می دهد که از مکانیسم های خشک و قوی استفاده کند و مقاومت ساسپنشن در ضعف بدنه در این حالت خنثی نمی شود . گاهی در پراید دیده میشود شما زمانی که کولر میگیرید دور موتور به شدت افت کرده و دور موتور تا نزدیک خاموش شدن پایین میآید. به دلیل طول زیاد بین دو محور خودرو که به 3405 میلی متر می رسد، محور عقب از کابین دور شده و به همین دلیل کیفیت سواری و تکان های این خودرو از رقیبانی مثل نیسان پیک آپ، فوتون تونلند، کاپرا و وینگل بسیار کم تر است. علائم خرابی این قطعه عبارت است از : بد کار کردن و خوب گاز نخوردن موتور ، بالا ماندن دور موتور در دور آرام ، گاز خوردن با تاخیر ماشین ، گاز هرز خوردن و … بسیاری از قابلیتهای دیگر نظیر سیستم پارک، نرمافزار پیشبینی وضع هوا و قابلیت اتصال USB را میتوانید در این خودرو تجربه کنید. حالا در صورتیکه مشکل افست نداشتیم ( یا افست بعد از تنظیم شدن هم هنوز باعث بسته بودن کامل دریچه نمیشه و مقداری زاویه داریم ) در اینحالت ممکنه نشیمن دریچه گاز درون محفظه خیلی کثیف شده باشه و قطر کلی محفظه نشیمن دریچه رو کم کرده باشه که با تمیز کردنش بوسیله یک حلال مناسب ( مثل بنزین ) همه قطرش به میزان اولیه برمیگرده و مشکل حل میشه ( خیلی کم پیش میاد که اینقدر سیستم کثیف بشه که محل نشست دریچه رو محدود کنه ). ولی در اکثر موارد این مشکل مربوط به خود دریچه گاز و خارج از استاندارد بودن اندازه این دریچه است ( قطعه ساز داخلی که این دریچه رو ساخته سایزش رو به دلیل رعایت بسیار دقیق تلرانس از اندازه اصلی خودش حدود 2 میلیمتر بزرگتر در نظر گرفته !!!! ) در اینحالت بدون در نظر گرفتن هیچ مورد خاصی اندازه دریچه گاز نشوندهنده این موضوعه که این دریچه برای این محفظه بزرگه.