بال ولو چیست و به چه کاری می آید؟

تعمیرات بال ولو راحت بوده و به همین دلیل محبوبیت زیادی دارد. شیر های کروی در انواع بال ولو Z شکل ، بال ولو y شکل و شیر کروی {90|ninety} درجه ای تولید میشوند. شما میتوانید برای خرید و فروش شیرآلات فولادی و فلنج دار با فروشگاه خانی تماس بگیرید و از تخفیف های استثنایی بزرگترین نمایندگی فروش انواع شیرآلات صنعتی در ایران بهره مند شوید. در این صفحه تلاش کرده ایم تا انواع ولو و شیر صنعتی را همراه با کاربرد برای شما توضیح دهیم. اگر قصد خرید شیرآلات صنعیت را دارید فروشگاه خانی بزرگترین نمایندگی فروش شیرآلات صنعتی در خاورمیانه و ایران است که تمامی محصولات خود را با قیمتی ارزان و کیفیتی بسیار بالا عرضه میکند.

شیر یکسر رابط یکسر دنده بیرون گیت ولو 6 بار پارس خاور

برای دسته بندی انواع بال ولو می توان به طراحی ساختمان بدنه و یا توپی شیر دقت کرد. برای انتخاب یکبال ولو مناسب لازم است به مواردی مثل فشار جریان، دمای سیال، تعداد مجراهای مورد نیاز، جنس بدنه و … شیر دقت داشت. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد، در صورتیکه سوالی برایتان پیش آمده از طریق نظرات مطرح کنید. بال ولو با نام های quarter-turn {action|motion} و {quick|fast} opening در بازار عرضه میشود.

شیر فول پورت Full Port در مقایسه با شیر کاهنده {Reduced|Lowered|Decreased} Port

از انواع بال ولو می توان به بال ولو بخار، استیل، پلیمری، بال ولو فولادی، آلفا، استنلس استیل، پلی اتیلن و ربع گرد اشاره نمود. استاندارد شیرآلات صنعتی چیست؟ مجموعه ای از قوانین است که موجب ایجاد درک مشترک بین افراد و سازمان ها می شود، این قوانین به عنوان ابزار مورد استفاده قرار می گیرند. ابزاری برای اندازه گیری و تولید و تجارت و غیره، استانداردها انواع مختلفی دارند و در شیرهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. هر کدام از این استانداردها مقررات طراحی، تست و تولید شیرهای خاصی از جمله توپی، شیرهای دروازه ای و نیز شهرهای یک طرفه برای استفاده در جایگاه های مختلف را در صنعت گاز و نفت و آب تعیین می کند.

زمانیکه شیر در حالت بسته است و شروع به باز کردن آن می‌کنید، ابتدا انتهای کوچکتر V باز شده و اجازه می‌دهد تا کنترل جریان پایدار را در این مرحله بر عهده بگیرید. این نوع طراحی عموماً به دلیل سرعت بالاتر سیالات نیازمند ساختاری قوی‌تر است، زیرا ممکن است همین امر به یک شیر استاندارد آسیب وارد کند. اگر این نوع شیر به خوبی ماشینکاری شده باشد، شیر کنترلی بسیار خوبی خواهد بود که از لحاظ نشتی نیز عملکردی عالی خواهد داشت. با وجود ورودی فوقانی دسترسی به توپ و نشیمنگاه برای تعمیر و نگهداری بدون نیاز به باز کردن شیر امکان‌پذیر می‌باشد، همچنین نیازی به جدا کردن شیر از خط لوله نیست.

 

سنسور اکسیژن محلول اندرس هاوزر Oxymax Cos41

 

تولید انواع بدنه شر ها باید متناسب با کاربرد و دما و فشار مورد نظر باشد. مهاب پلیمر راستین غرب نمایندگی فروش شیرآلات صنعتی در کرج آماده ی همکاری با شما کشاورزان عزیز می باشد جهت دریافت قیمت انواع شیرآلات کشاورزی با مشاورین ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید. از نظر متریال نیز همانطور که اشاره شد بال بال ولو فلنچدار و سایر بال لو ها اغلب به دلیل ضرورت در اینکه زنگ نزن باشند از استنلس استیل و یا فولاد کربن با پوشش رزین اپوکسی میباشند . در این دسته از انواع بال ولو، از پیچ و مهره و اتصالات چند تکه استفاده نمی شود زیرا شیر به صورت یک تکه و به صورت جوش کامل بدنه ساخته می شود. بر روی بدنه آن ها یک علامت مثبت (بعلاوه) وجود دارد که نشان دهنده باز بودن کامل مسیر سیال می باشد و برعکس. در پباده سازی محرمانه Top entry، بدنۀ شیر به نحوی پباده سازی میشود که قسمت توپی از بالا قابل دسترسی باشد.